HTML

Debreceni Kerékpárosok Fóruma

dbkerekparblog@gmail.com

Friss topikok

  • SteelMan: Nálam nem szokott olyan lenni, hogy vége van a kerékpáros szezonnak. Addig tekerek, túrázom, míg j... (2012.03.04. 18:43) Évadzárás 2010
  • SteelMan: Biztos nagyon jó túra volt! Mi is voltunk Gergővel Egerben több alkalommal is. Jó hegyes vidék leg... (2012.03.04. 18:20) Eger környéki hétvége
  • SteelMan: Akkor egy 2012-es beszámoló is belefér a "kerékpárutak" minőségéről szerintem. Sokat rosszabbodta... (2012.03.04. 17:56) Kerékpárutak
  • SteelMan: Én szinte mindig kerékpárral közlekedek, már gyerekkorom óta. Kb. 10 éves koromban kaptam egy BMX-... (2012.03.04. 12:45) Kezdetek
  • aviator_: :) A tészta nekem is nagyon bejön ;) (2010.12.18. 16:09) Karácsonyi Ajándékötletek

KorszakVáltó túra

2010.09.17. 15:06 magycs

Ezúttal egy olyan túráról írok, amelyre sajnos nem tudtam elmenni. Ez nem más, mint a KorszakVáltó Határon-Túra 2010. Már most leszögezem, hogy remélem jövőre részt tudok venni.

Most néztem meg a videókat Youtube-on, és teljesen őrjítő, hogy nem lehettem ott. Nagyon vagány lehetett ekkora tömeggel tekerni, megfelelő biztosítás mellett. A településekre történő beérkezés pedig nagyon megható szerintem. Nagyon nagy szeretettel fogadták a csapatot mindenhol. Voltak jó kis emelkedők, esténként is úgy tűnik tuti hangulat uralkodott a szálláson.

Csak irigyelni tudom azt aki részt vett rajta. Amennyiben van köztetek ilyen személy, szivesen kirakom a cikkét ide a blogra, fotókkal is, mert az akkora élmény lehetett...aki megnézi a videókat biztosan ott akar lenni majd jövőre.

Szerintem ennél tutibb túra nem is nagyon létezhet most. Az útvonal egyébként az általam már sokat emlegetett Debrecen - Marghita távot is magába foglalta.

Csak ajánlani tudom mindenkinek, hogy nézegesse a videókat, és kezdjen el edzeni, mert jövőre menni kell, és persze minél többen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://debrecenkerekpar.blog.hu/api/trackback/id/tr682303313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása