HTML

Debreceni Kerékpárosok Fóruma

dbkerekparblog@gmail.com

Friss topikok

  • SteelMan: Nálam nem szokott olyan lenni, hogy vége van a kerékpáros szezonnak. Addig tekerek, túrázom, míg j... (2012.03.04. 18:43) Évadzárás 2010
  • SteelMan: Biztos nagyon jó túra volt! Mi is voltunk Gergővel Egerben több alkalommal is. Jó hegyes vidék leg... (2012.03.04. 18:20) Eger környéki hétvége
  • SteelMan: Akkor egy 2012-es beszámoló is belefér a "kerékpárutak" minőségéről szerintem. Sokat rosszabbodta... (2012.03.04. 17:56) Kerékpárutak
  • SteelMan: Én szinte mindig kerékpárral közlekedek, már gyerekkorom óta. Kb. 10 éves koromban kaptam egy BMX-... (2012.03.04. 12:45) Kezdetek
  • aviator_: :) A tészta nekem is nagyon bejön ;) (2010.12.18. 16:09) Karácsonyi Ajándékötletek

Karácsonyi Ajándékötletek

2010.12.05. 14:23 magycs

Közelednek az ünnepek, és én sem maradhatok ki abból, hogy felhívjam a figyelmet néhány érdekességre, aminek esetleg egy kerékpáros bolond még örülhet is.

Természetesen nem maradhat ki ebből a cikkből sem az előző írásban említett fantasztikus Monkeylectric, ami ha kicsit olcsóbb lenne, biztos ott figyelne minden második bicajon.
Igazából egy magyar oldalt találtam, ahol foglalkoznak ilyen bicajos ajándékokkal – itt most nem említve az ajándék tárgyakat fellogózó cégeket. Ez pedig a http://www.biciklis.hu.
Az egyik legviccesebb dolog számomra a kerékpár alakú tészta. Egyszerűen überbrutál :))Sajna irtózatos ára van, de tényleg nagyon vicces.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A hölgyekre gondolva rengeteg kis ékszer található a palettán, ezek között több olyan akad, ami kerékpáralkatrészből készült, például küllőanyából. Fülbevalók, nyakláncok, karkötők minden mennyiségben.
 
 
 
 
 
Nemzetközi szinten persze sokkal több ilyen oldalt lehet találni. Az egyik oldalon találtam egy nekem nagyon tetsző gravírozott papírnehezék. Amennyiben jól emlékszek ilyeneket készítenek Siófokon is tizenezer forintokért a turistáknak önarcképpel.
 
 
 
 
 
 
 
 
Természetesen bármelyik bringás örül egy tuti alkatrésznek vagy kiegészítőnek is. Hölgyeknek szintén bármi kapható már rózsaszínben, virágos mintákkal stb, vagyis nem kell snassz bicajjal tekerni, hanem egyedivé, nőivé alakíthatják ők is a bringát.
 
 
 
 
 
 
A neten persze bármi fellelhető: férfiaknak akár kerékpáros nyakkendő, és persze bármit rányomtathatunk egy-egy ajándéktárgyra és máris egyedi, bicajos ajándék lehet belőle.

Árban és ötletben is kalssznak tűnik a már korábbi cikkben említett LED-es szelepsapka, ami alakzatokat is rajzol.

 

 

 

 

Remélem adtam pár ötletet, de lényeg, hogy karácsonyra fel!!! Amennyiben kaptok vmi vicces bicajos ajándékot, tegyétek közzé facebook-on.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://debrecenkerekpar.blog.hu/api/trackback/id/tr672494532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aviator_ 2010.12.18. 16:09:02

:) A tészta nekem is nagyon bejön ;)
süti beállítások módosítása